Search This Blog

Sunday, March 29, 2009

kepualganku daripada...

assalamualaikum..

alhamdulilah segala aktiviti pada hujung minggu lalu berjalan dengan lancar..pada hujung minggu lalu saya telah dijemput untuk menjadi facilitator semperna kem kecemerlangan minda di sekolah menengah bukit rambai melaka...kem itu disertai seramai 80 orang peserta dan 30 orang facilitator...(eh macam tak sampai 30 jer.ader yang tak dapat datang..)firstly diucapkan tahniah kepada unikl miceet reliable comittee kerana menjalankan program itu dengan lancar...semoga program yang akan datang berjalan dengan lebih berjaya lagi...mungkin ini adalh permulaan kepada anda semua dan kepada facilitator yang baru...pengumuman kepada para2 facilitator..gambar2 yang tertentu akan diupload kedalam blog saya setelah saya selesai edit segelintir saja gambar...tidak tahu bila sebab saya tengah sibuk..titik permulaan bagi kejayaan anda bermula daripada kegagalan dan anda mempelaajari untuk memperbaiki diri anda daripada kegagalan anda.tidak semua yang kita rancang akan berjalan dengan lancar tetapi kita harus memberikan yang terbaik dalam apa jua yang kita lakuakn...


apa yang aku mengarut dah ni..hahaha..tahniah semua..terima kasih kerana menjemput aku...korang memang best..t gambar aku jual kat korang ea...sebab minyak keta aku tak leh claim...hahaha

No comments: