Search This Blog

Friday, February 27, 2009

peristiwa nasi lemak

hui..knapa la follower dua orang jer ni...tak ber tambah pun...terima kasih la sebab korang sudi jadi follower aku..haha..pagi tadi berlaku peristiwa yang kelakar..rasa kesian pun ader...hahaha...owh TAK KELAKAR ea..apa ek aku nak citer td lupa lak...ha ok2..aku cerita step by step..siap sound effect lagi..

9.10 pg: Firdaus maas menalifon saya..ketika saya sedang memandu..lalu saya pun menjawab panggilan fir...

Macho: ha..knapa
fir: ko kat ner??
Macho:aku baru gerak ni nk p MICET kat taman lagi...knapa
Fir: jom lepak kat sebelah petronas minum-minum jap
Macho:ok jap g aku sampai

9.20pg:lalu aku pun tiba dikedai yang dijanjikan memandang sekelompok manusia mencari fir..lalu terus aku bergegas ke meja fir..

akak Waiter:nak minum apa bang
macho:saya muda g kak..milo tarik satu
akak waiter:nak makan aper:
macho:saya diet kak

lalu akak tu pn pergi selepas mengambil oder

tetiba ader awek tegor..aku ngatkan saper...upanya awek kapan lynn kot nama dier...aku pn menjadi peramah..ko wat per kat sini..Wat2 tanya lak aku..kan kat kdai makan..dah tentu la makan..hoho..huduh tul perangai aku ni...

tengah aku syok2 menghirup air milo tarik tetiba gedebuk...lalu aku memandang sekeliling mencari arah bunyi itu..
hahaha..aku gelak kuat-kuat...ader apek yang baru jer aku tengok tengah syok makan nasi lemak sebentar tadi jatuh kerusi...hahaa...punya la syok dia makan sampai jatuh kerusi...hahaha...lalu aku melihat gelagat dier...apek tu menyalahkan kerusi itu...lalu aku pn gelak lagi...nasib la fir pegi beyak kalu tak dier ketawa sampai terbalik meja makan..aduih...yang best tu apek tu macam bengang jer..dier makan cepat-cepat terus dier blah..isteri dier yang bayar walaupun isteri dier tak makan..

pastu aku terpandang sesuatu..ader pakcik tu tengak makan nasik lemak,,,sedap jer aku tengok dier makan..cam nak oder lak...pastu aku terpandang seluar dier tak zip..huh..ilang selera nak makan...

nasib ler aku tak makan nasik lemak..kalu aku makan nasi lemak kedai tu ntah apa lak yang jadik kat aku...haha






No comments: